Thursday, 2024-05-16, 10:04 AM


Начало
Регистрация
Влез
Defense Of The Ancients Welcome Гост | RSS  
Меню

Категории
Повече за ... [14]

Чат
200

Анкета
Как научихте за нас?
Общо гласували: 86

Статистика

Общо онлайн: 1
Гости: 1
Потребители: 0

Вход

Начало » Повече за » Повече за ...

1vs1 Guide
2010-08-21, 1:40 PM

Misc By Kamukag3e

DotA forum


Този 'гайд' е напълно основен и ще ви помага, при игри 1:1, не считайте
че ще взимате всяка игра, винаги и всякога само вашата изобретателност
и пресметливост ще ви водят до победата.


1. С или БЕЗ пари
Това е самото начало, пуснати ли са слотовете на Computer, ще ви бъде пуснато по-малко злато.
Когато почнете игра без злато, най-важното е не друго, ами това че герой с по-добър фарм и контрол над линията имат много по-голям шанс да
победят, докато началното злато може да изведе един по-слаб в тези
работи герой, към победа заради предмети, помагащи му да се задаржи в
линия.

Aко е С пари, избирайте hero-killer тип герои и тръгвайте на предмети
които, ще ви държът в линия и ще намалят силните страни на противника.
Примерно - трябва ви повечко кръв, регенерация и евентуално предмети за намаляне на дмг било то магически или физически, в зависимост от противниковият герой.





------------------------------------------------------------------------------

Когато почвате БЕЗ пари, изберете герои, който може да фармва добре и да контролира линията за целта трябва да имат изгодни AoE умения или ужасяващи disable магий. Трябва да могат както бързо да се разправят с опонента, така и лесно да бутат кулите.




Kато гледате да е добър и в по-късната игра, освен това не трябва да е крехък, за да не бъде жертва на герои с високи burst-nuke-ове.


Или пък да не позволите да ви избута страшно бързо, без да успеете да му се противопоставите.


Слаб избор са иначе силните в късна игра дмг-дилъри със слаб контрол над линията


като конкретно се контрират изключително лесно от герой бутащи бързо (посочени по-горе) или пък просто като не им позволявате да направят пари чрез голям тормоз в линията от силен в контролът и герой. След като установите добра преднина, трябва да бутате възможно най-бързо.
Една игра продължила над 30-35 минути лесно се обръща от по-слаб герой, задържал достатъчно дълга линията.


Искам да каже нещо, предметът който е ЗАДАЛЖИТЕЛЕН, без значение от всичко друго (дори и от геройте) е



2. Модът
В дота има голям избор на модове, а за 1:1 всеки е от огромно значение.
Ще говоря за най-разпространените:
-ap/ar/sd (sh) и под-модът -np


При 'np' играта е далеч по-балансирана според мен, но пък не всеки се сеща или желае да го прави така.
Ако няма руни играта е проста, стремите се към пълен контрол над линията.
Има ли руни, трябва всяка да е ваша, задалжително е максимално бързо снаражаване с ботилка (empty bottle).
Тя ви дава огромна регенерация на кръв и мана, ако ползвате руните, няма да ви е необходимо да се връщате до фонтана, ще можете да ползвате руните където и когато пожелаете (допълнителна информация за игра с руни - по-нататък в гайда).
->

------------------------------------------------------------------------------

-ap, в такъв моде трябва предимно да се съобразявате с началните пари, а не с героя на противника.

Tова не значи, че при наличие на 4000 начално злато тези герои са по-слаби. Hапротив, те стават по-опасни, но пък други найстина губят своята сила, а герой със слаб контрол над линията пък се извисяват като добър избор.

------------------------------------------------------------------------------

-ar, тук вие нямате контрол над ситуацията и се доверявате сляпо на късмета. И все пак имате избор, може да напишете -repick, но това не всеки път е добър избор, помислете добре, дали вашият герой не е все пак с по-големият шанс за победа.

------------------------------------------------------------------------------

-sd, доста близо до random и все пак ви се предоставя избор, преценете добре.


При всяка една игра, обаче героят направил повече пари бие !



3. Героят
Трябва да имате добър герой, както вече споменах не еднин път, контролът над линията е важен, освен това трябва да няма слабо умение за 1:1 ситуация. АоЕ умения са също така доста ущетени, ако не ви вършат работа предимно срещу героят отсреща и крийповете вие сте ощетени.
Героят ви също така е добре да може да се измъква от ситуаций, но това далеч не е така нужно както в 5:5, защото ще имате само един опонент и най-често CD на неговите умения ще ви измъква достатъчно често, ако ги съобразявате. За това, търсете герои със силно индивидуални качества и умения, както и добра позиция в линията.

->
въпреки добрият контрол над картата която дава при 5:5, тук е абсолютно ненужно умение, така противникът трупа предимство с едно умение отгоре.

->
Изключително силните АоЕ умения също са във ваша вреда, защото често искат много мана. А пораженията се нанасят върху един враг (евентуално и крийпа, което е без значение).

->
Умението ви набавя добро предвижване и не е чак толкова лошо дори и при игра 1:1, все пак нямате умение помагащо в боя или контролът над линия.



4. Начални предмети

При по-малко начални пари имате по-малко възможности, затова да опиша няколко подходящи старта:
x2

за останалите пари може да вземете някакъв полезен предмет който ще имате за цел да ползвате по-късно, малки и полезни предмети даващи регенерация или статистики.

ако мислите да правите mekansm


или дори два, ако ви трябва повече кръв и/или обмисляте да се подсилите с urn/bracer.

->
чрез flying courier я пълните в -np игрите (или от руните eстествено).
Бутилката дава по-голяма регенерация от всеки друг предмет !
След като закупите тези предмети, си донасяте

за нуждата ви от скорост и кръв, като по-късно ги превръщате в Power Treads, при липса на свободни slot-ове.

След тях тръгвате за предметите избрани от вас, като пълните инвентара си до горе, преди да бързате да сглобявате нещо, разчитайте местата си, за да сглобите нещо и така да направите място за нещо друго.

Искам да си направя

В началото сабирате най-полезните и евтини предмети за всеки от тях.

остава едно място в което ще сложите предмет по избор.

Ето подходящо решениe

за да стойте в линия по-дълго, може да направите и преди самият пръстен
->
като си носите бързо circlet, а рецептата и RoH могат да дойдат по-късно заедно.

Така ползвате с най-евтините предмети повечето от бонусите, като пълните инвентара си, но не купувате целият предмет. В последствие може да решите, че не ви трябват Bracer или дори Vanguard, продавате частите, a RoH може да употребите в друга рецепта, като през цялото време сте имали най-необходимите бонуси от предметите.


------------------------------------------------------------------------------

При 4000 начални пари.
Не се лъжете да купите цял предмет (освен ако не е Necronomicon), защото рядко предметите дават толкова добри бонуси колкото по-евтините предметчета.
Аз най-често правя:

оставям пари в резерв, да видя другият какво ще направи и от какво ще имам нужда, а при нужда всичко се носи от кокошката бързо и лесно.

Ако сте с някой маг, добър за mekasm (тоест има повече мана отколкот може да похарчи в битка, а му липсва кръв/армор) е добре да тръгне с

вместо bracer/wrath

Ако пък сте добър summoner/pusher
и ще правите Vladmir's и Mekansm може спокойно да тръгнете на коренно различно

(и пак ботилка и куриер)


Всичко това е въпрос на лична преценка, а мойте съвети са само ... основни направления.




5. Стратегия в играта
Когато играете 1:1 и всичко по-горе изброено е вече определено, трябва да решите следващите си предмети, както и начина си на игра.
Може да разчитате изцяло на стандартен билд за 5:5, което при някои герои върши работа, но повечето пъти - не. За това решавате как ще играете като изберете една от следните условия (като може да е повече от едно).

а) Убивате противника, колкото се може повече, бързо и чисто, всеки път когато се покаже.
Tова се прави с герой, които могат да убиват врагът без шанс да избяга, няма значение дали става чрез удари или магий, в едно комбо или малко тормоз и веднага след него бърза атака.

са с невероятни комбинаций от магий, можещи да убият врага, без да му позволят да мръдне. Oбщото между тях е disable на който може да се разчита, висок дмг от магийте и възможност да убият противника от един залп на уменията и/или да се гони докато едно умение се презареди (като има такова бързо-зареждащо се умение).


са добри, при предварително ударен противник, чрез преследване да бъде елиминиран. Тези герой си приличат по това, че имат повече от един disable/slow умения и при подходящ разчет на магийте могат да нанасят доста удари по противника, докато той бяга или се бие. Като същевременно няма как да им се изплъзне заради високата си скорост. Все пак немогат да убият противник с едно комбо и удари, затова е по-добре да поударят противника, преди да се помъчат да го убият.




Проблемът е, че когато противникът има начин да избяга, обикновенно го ползва , няма да бъде убит лесно и оттам трябва да се чака следващият удобен случей. А дотогава, често е свободен да прави каквото си иска, знаейки, че неможе да го убиете. Съветът ми е да дебнете удобна възможност, чрез изчакване на CD на неговите умения, бързо изучаване на навиците му, как реагира при определен подход от ваша страна, психически да бъде нащрек постоянно, без вие да имате намерение да го убиете, само тормоз и сплашване, врагът често допуска грешки, а и бива много по-предпазлив от нужното и може да бъде изгонен под постоянната заплаха за убийство.


б) Да избутваш линията докато станеш с голям крийп и тогава да избуташ дървото (в такъв случей, фраговете не са важни, но не се изпускат когато има възможност).


Не правете това когато врагът може да избие много вълни с 1-2 АоЕ магий, защото най-вероятно ще си изхаби маната срещу вълната, а не срещу вас. Но ще ви спре с лекота, но и ще направи много пари, нещо което вие не искате.


предпочитайте тази стратегия, ако имате подходящ герой, а врагът е с някой по-фокусиран да ви убие


стават и лоши неща, взима предмет при който може да спира вълните

или пък ви убие и през времето докато ви няма, спира вълната, това е лошо, избягвате да си рискувате живота, играете на сигурно. А за предмети, те са предимно скъпи и стават бавно, както казах - важното е да изберете този подход при правилните герои, там вие ще го изнесете, преди да направи предмета.


в) Bие правите повече пари, имате подходящи умения, ще чакате късна игра, където ще смачкате противника с изфармените предмети. Често е най-добрата система, но пък не става с всеки и срещу всеки, освен това е рисковано. Tова че може да ви убие 2-3 пъти и да разбие мечтите ви, а неправилна преценка и по-бързото правене на пари от врага винаги е равно на загуба, но пък ако неможете да играете ... за тази стратегия избирайте герой, който е силен в късна игра, но при изразходване на уменията си може да убива вълните бързо.


при такива полужения, не се стремите да убивате противника, но го тормозите. Спирате му достъпа до крийпове и пари, а вие взимате всеки възможен крийп, без да се впускате в преследвания.

Важното е добрата преценка за избор на стратегия по която ще играете в зависимост от вашият и противниковият герой.




6. Контриращи предмети
При положение, че приемете някоя от горните стратегий, може да играете по два основни начина, да усилвате своя герой или да играте СРЕЩУ неговия.

Кой предмет какво контрира.


е добре да се направи на подходящ герой, такъв с дълъг hold или добър slow.


Като същевременно контрира герой с остра нужда за мана


или за контриране на умения


като ще акцентирам на два ултимата, където колкото повече мишени толкова по-добре за вас. Ако пък warrior-а бъде убит, противника е труп в 90% от случейите.








Е добра контра на герои с bash или силно фокусиращи магий и умения, след като почнат да се чудят кой е истинският вече е загубил битката.









е добър предмет срещу герои разчитащи на една основна магия.

тук ще намерите пълен списък с уменията които контрира linken's







се ползва за контриране на тежки магий или продължителни disable. През периода на продължителност, трябва да се възползвате максимално в зависимост от избраната от вас стратегия, да го убиете или да избягате.
Като знаете, че avatar изчиства повечето негативни магий и ви имунизира срещу почти всички дмг магий и disable (изключение са ултимате който имат stun/hold)








е добър предмет, пазещ ви от противници който разполагат с умения нанасящи високи магически щети (не всички го правят, научете кои умения правят phisical и pure дмг, за да не си умрете, мислейки че сте защитени).








срещу герои които ползват summons, защото често призованите единици са с нисък дмг, всеки от тях бива отделно намалян от предмета.







виждате определени позиций от където може да ви скокне някой неприятен герой







срещу невидими герой (по-добре е от gem, защото позицийте са ограничени). И ви дава възможност да го виждате непрекъснато.




е добър да контрира невидимите герой в по-късен етап, след падане на кули, където ще ви трябват много sentry ward-ове, за да покриете всички възможни места. За сметка на това е добре да го ползвате когато искате да убиете противника, защото е за малко време и с доста висок cooldown.


От целият гайд, каквото сте прочели, че ВИ контрира и/или е неподходящо да го ползвате 'срещу' някой. Ползвайте, за да контрирате опонента !
Категория: Повече за ... | Добавено от: JaM3s
Видяна: 924 | Downloads: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Общо коментари: 0
Only registered users can add comments.
[ Регистрация | Влез ]
Търси

Гласувайте за нас

YouTube

Copyright MyCorp © 2024