(+) Mного силна аура, която се комбинира с много герои.
(+) Стр герой (много кръв, заради добрия стр +2.3 на левел).
(+) Един от най-добрите и важни герои в отборните битки.
(+) Има стън и слоу.
(+) Може да играе почти всякаква роля.
----
(-) Слаб warder, защото е меле герой.
(-) Зависим от маната си и се контрира лесно.
(-) Няма силен ескейп механизъм.
(-) Магиите са му channeling.
(-) Улта може да се избегне лесно.
Скилове
Echo Stomp (T): Прави
80 демидж на всички левели. (ако е от героя демиджа е физически, а ако е
от спирита е магически) Времето за пускане е постоянно - 1.4 секунди.
АОЕ също постоянно - 500. Време за зареждане на магията - 15 секунди за
всички левели.
1 левел: 100 мана, стънва за 2 секунди.
2 левел: 115 мана, стънва за 3 секунди.
3 левел: 130 мана, стънва за 4 секунди.
4 левел: 145 мана, стънва за 5 секудни.
Коментар: Перфектен дизейбъл, който се комбинира страхотно с Ancestral Spirit.
Ancestral Spirit (C): Разстояние, от което можете да пуснета магията - 1000.
АОЕ
- 275. 110 мана и 19 секунди време за зареждане на всички левели.
Времетраене на спирита е 8 секунди, като той се движи с бързината на
героя. Бонусите се добавят след като магията свърши. Видът на демиджа е
магически.
1 левел: Прави 120 демидж и на всеки ударен крийп
носи 3 бонус демидж и 1% бързина, а всеки ударен герой носи 10 бонус
демидж и 5% бързина.
2 левел: Прави 160 демидж и на всеки ударен
крийп носи 6 бонус демидж и 1% бързина, а всеки ударен герой носи 20
бонус демидж и 5% бързина.
3 левел: Прави 200 демидж и на всеки
ударен крийп носи 9 бонус демидж и 1% бързина, а всеки ударен герой носи
30 бонус демидж и 5% бързина.
4 левел: Прави 240 демидж и на
всеки ударен крийп носи 12 бонус демидж и 1% бързина, а всеки ударен
герой носи 40 бонус демидж и 5% бързина.
Коментар: Това е вашият
нюк и главното средство за демидж. Използва се по-често в комбинация с
Echo Stomp, защото Спирита също пуска магията, като не може да бъде
спрян. Аз обичам да спамя този скил, ако съм на соло линия, което ми
носи повече крийпове и демидж, който улеснява ласт хит, а и харас на
противника. Минус е, че се пушва бързо линията и противника стой зад
кула, което го прави труден за убиване и ганк.
[size=17]Natural Order (passive): Аура, която намаля base magic & physical resistance на противниците ви.(устойчивостта им без итеми) АОЕ - 250. Спирита също има тази аура.
1 левел: -20% resist
2 левел: -40% resist
3 левел: -60% resist
4 левел: -80% resist
Kоментар:
Това е вашият най-силен скил и дори със значително намаления АОЕ не
трябва да го подценявате. Комбинира се чудесно с редица герои (нюкъри) и
стаква с други аури.[/size]
Earth Splitter (E): Прави
пукнатина в земята с АОЕ : 325 ширина/2400 дължина. Пукнатината се
движи с 900/секунда до 2400. След пускането на магията тя се задейства
след 3 секунди и всички противници в обхвата ще получат демидж, който е 50% физически и 50% магически.
Разстояние, от което може да пуснета магията - 1600. Мана - 175 и време за зареждане - 100 секунди на всички левели.
1 левел: Прави демидж равен на 35% от максималната кръв на противника и забавя противника с 30% за 3 секунди.
2 левел: Прави демидж равен на 35% от максималната кръв на противника и забавя противника с 40% за 4 секунди.
3 левел:Прави демидж равен на 35% от максималната кръв на противника и забавя противника с 50% за 5 секунди.
Коментар:
Независимо дали противниците ви са на 100% или на 50% кръв този скил
нанася много щети в огромно АОЕ и обръща отборни битки. Не много
високата мана, която изисква го прави възможен за комбинация с Refresher
orb.
Скил Билд
1) ES
2) AS
3) AS
4) ES/Stats
5) AS
6) Ult/ES
7) AS
8) ES
9) ES/Ult
10) ES/Stats
11) Ult
12) NO
13) NO
14) NO
15) NO
16) Ult
17-25) Stats
Това
е скил билда, който ползвам аз и върши чудесна работа. Нюка в началото
помага за фарм и харас и иска не много мана постоянна за всички левели.
Бих добавил алтернативни билдове, ако споделите вашето компетентно
мнение. Аурата я взимам между 12 и 15 левел, защото рядко преди това има
големи отборни битки 5 с/у 5.
Итем билд
Поради
разнообразната роля, която TC може да изпълнява, итем билдовете за
героя са много и се съмнявам, че ще се съгласите с мен изцяло. В гайда
ще разгледам итем билда за ролята на TC, която според мен е
най-правилна, а именно Caster/Support/Gank. Така TC се приближава много
до Shaker като роля в играта и итеми.
Ранна игра:
Начални предмети
Ако няма кой друг да купи, не се стискайте за 200 голд. Хубаво е да го ъпгрейднете после, за да си пълните бутилката с него.
Едва ли има нужда от обяснение?
Предмети за статс, които могат да се ъпгрейднат после.
Вие си избирате дали ще са ви нужни.
Първи предмети
Ботуши и бутилка - два задължителни итема. Няма да се впускам в обяснения защо.
Предмети за статс, не прекалявайте с тях.
Предмети за регенерация по ваш избор.
Телепорт телепорт телепорт, винаги носете със себе си.
Средна игра:
Тук възможностите са много, но нека разгледаме повечето:
Избор на ботуш. Treads - ако ви трябва статс 10 стр/10 инт не са за изпускане, но attack speed-а не намира никакво приложение за съжаление. Phase - дава демидж и добър бонус към бързината ви. Traver
- най-добрият ботуш, ако имате пари не се колебаете да го вземете, ако
ли не използвайте по-евтините му алтернативи заедно с телепорт скролове.
Повтарям, че е много е важно винаги да носите със себе си.
Разнообразно приложение намират тези два итема, ако можете да ги използвате добре може да си ги купите.(Не препоръчвам и двата)
Мана
регенът е много важен за героя. 2.5 сек дизейбъл + малко увеличение на
бързината или АОЕ Мана реген скил + малко армор. Не са задължителни
предмети, но вие решавате. Не ги взимайте и двата.
Ако оцелявате трудно?
Съмончетата
се синхронизират добре с ES и имат много различни предназначения.
Предметът ви дава и не малко СТР/ИНТ бонус и има малък фенклуб във
форума.
TC
е един от най-добрите носители на Владмир, заедно с Огре. Предметът е
със съпорт и пуш фукнции. НЕ го взимайте, ако ваш съотборник ще го
прави.
Още един съпорт итем срещу тежки кастери.
Срещу трол/войд/урса/мортред/нага този итем е безценен.
Ако
имате нужда от бърст демидж може да вземете дагон. Ако имате
Pugna/Witch Doctor в отбора ви може да го вземете също. Ако ще го
купувате го оставете на 1 левел и НЕ го ъпгрейдвайте.
Kъсна игра:
Хекс е перфектен итем за ТC, но се събира сравнително трудно.
Мана+армор и активен нюк+слоу. Чудесен итем за TC, който поради ниското си AGI има много малък армор.
Линкен е ситуационен итем, дава добър реген/статс и блокира магия на 20 секунди.
Рефрешер е почти задължителен итем. Не го взимайте, ако нямате мана за УЛТ+Рефрешер+УЛТ.
Bloodstone - още реген.
Diffusal
- единствения орб, който би имал някакво приложение за TC. Вземете го,
ако се изправяте срещу герой като Broodmother,Sven,Slardar и няма кой от
отбора ви да го направи.
Начин на игра и добри съотборници/лоши противници [spoiler] Ранна игра: Използвайте двойна линия с герой, който също има дизейбъл, за да направите лесни убийства. Фармете и харасвайте със спирита. Средна игра: Започнете да ганквате. Вашата работа е да започвате битката с AS+ES комбото, последвано от улт. Късна игра: Ултът ви става още по-силен, а ако го комбинирате с рефрешер отборните битки стават прекалено лесни за вашия отбор.
Добри съотборници:
Всякакви видове кастери и герои с дизейбъл + Free mana?
Лоши противници:
Silence+Mana Burn > You. Внимавайте срещу такива противници.
Много
малко AGI = много малко армор. Герои, които я намалят още повече са
ваши сериозни врагове, но само ако ги оставите да ви удрят. Добре
пуснато комбо от ваша страна би ги направило лесна плячка за вас и
съотборниците ви.
Magic Immunity напълно нулира щетите от вашето комбо.