Thursday, 2024-05-16, 1:12 PM


Начало
Регистрация
Влез
Defense Of The Ancients Welcome Гост | RSS  
Меню

Категории
Герои [110]

Чат
200

Анкета
Как научихте за нас?
Общо гласували: 86

Статистика

Общо онлайн: 1
Гости: 1
Потребители: 0

Вход

Начало » Герои » Герои

Cairne Bloodhoof. the Tauren Chieftain

Guide By fckeRR


Cairne Bloodhoof. the Tauren Chieftain

Статистики:

  • Cairne Bloodhoof Strength Strength 24 + 2.3
  • Cairne Bloodhoof Agility Agility 14 + 1.5
  • Cairne Bloodhoof Intelligence Intelligence 23 + 1.6

Допълнителна статистики:


  • Sentinel
  • 0.35 / 0.97
  • 47-57
  • 0.4 / 0.8
  • 3
  • 1.7
  • 310
  • Instant
  • 128 (melee)
  • 1800/800

(+) и (-) на героя

(+) Mного силна аура, която се комбинира с много герои.

(+) Стр герой (много кръв, заради добрия стр +2.3 на левел).

(+) Един от най-добрите и важни герои в отборните битки.

(+) Има стън и слоу.

(+) Може да играе почти всякаква роля.

----

(-) Слаб warder, защото е меле герой.

(-) Зависим от маната си и се контрира лесно.

(-) Няма силен ескейп механизъм.

(-) Магиите са му channeling.

(-) Улта може да се избегне лесно.

Скилове

Echo Stomp (T): Прави 80 демидж на всички левели. (ако е от героя демиджа е физически, а ако е от спирита е магически) Времето за пускане е постоянно - 1.4 секунди. АОЕ също постоянно - 500. Време за зареждане на магията - 15 секунди за всички левели.

1 левел: 100 мана, стънва за 2 секунди.

2 левел: 115 мана, стънва за 3 секунди.

3 левел: 130 мана, стънва за 4 секунди.

4 левел: 145 мана, стънва за 5 секудни.

Коментар: Перфектен дизейбъл, който се комбинира страхотно с Ancestral Spirit.

Ancestral Spirit (C): Разстояние, от което можете да пуснета магията - 1000.

АОЕ - 275. 110 мана и 19 секунди време за зареждане на всички левели. Времетраене на спирита е 8 секунди, като той се движи с бързината на героя. Бонусите се добавят след като магията свърши. Видът на демиджа е магически.

1 левел: Прави 120 демидж и на всеки ударен крийп носи 3 бонус демидж и 1% бързина, а всеки ударен герой носи 10 бонус демидж и 5% бързина.

2 левел: Прави 160 демидж и на всеки ударен крийп носи 6 бонус демидж и 1% бързина, а всеки ударен герой носи 20 бонус демидж и 5% бързина.

3 левел: Прави 200 демидж и на всеки ударен крийп носи 9 бонус демидж и 1% бързина, а всеки ударен герой носи 30 бонус демидж и 5% бързина.

4 левел: Прави 240 демидж и на всеки ударен крийп носи 12 бонус демидж и 1% бързина, а всеки ударен герой носи 40 бонус демидж и 5% бързина.

Коментар: Това е вашият нюк и главното средство за демидж. Използва се по-често в комбинация с Echo Stomp, защото Спирита също пуска магията, като не може да бъде спрян. Аз обичам да спамя този скил, ако съм на соло линия, което ми носи повече крийпове и демидж, който улеснява ласт хит, а и харас на противника. Минус е, че се пушва бързо линията и противника стой зад кула, което го прави труден за убиване и ганк.

[size=17]Natural Order (passive): Аура, която намаля base magic & physical resistance на противниците ви.(устойчивостта им без итеми) АОЕ - 250. :( Спирита също има тази аура.

1 левел: -20% resist

2 левел: -40% resist

3 левел: -60% resist

4 левел: -80% resist

Kоментар: Това е вашият най-силен скил и дори със значително намаления АОЕ не трябва да го подценявате. Комбинира се чудесно с редица герои (нюкъри) и стаква с други аури.[/size]

Earth Splitter (E): Прави пукнатина в земята с АОЕ : 325 ширина/2400 дължина. Пукнатината се движи с 900/секунда до 2400. След пускането на магията тя се задейства след 3 секунди и всички противници в обхвата ще получат демидж, който е 50% физически и 50% магически.

Разстояние, от което може да пуснета магията - 1600. Мана - 175 и време за зареждане - 100 секунди на всички левели.

1 левел: Прави демидж равен на 35% от максималната кръв на противника и забавя противника с 30% за 3 секунди.

2 левел: Прави демидж равен на 35% от максималната кръв на противника и забавя противника с 40% за 4 секунди.

3 левел:Прави демидж равен на 35% от максималната кръв на противника и забавя противника с 50% за 5 секунди.

Коментар: Независимо дали противниците ви са на 100% или на 50% кръв този скил нанася много щети в огромно АОЕ и обръща отборни битки. Не много високата мана, която изисква го прави възможен за комбинация с Refresher orb.

Скил Билд

1) ES

2) AS

3) AS

4) ES/Stats

5) AS

6) Ult/ES

7) AS

8) ES

9) ES/Ult

10) ES/Stats

11) Ult

12) NO

13) NO

14) NO

15) NO

16) Ult

17-25) Stats

Това е скил билда, който ползвам аз и върши чудесна работа. Нюка в началото помага за фарм и харас и иска не много мана постоянна за всички левели. Бих добавил алтернативни билдове, ако споделите вашето компетентно мнение. Аурата я взимам между 12 и 15 левел, защото рядко преди това има големи отборни битки 5 с/у 5.

Итем билд

Поради разнообразната роля, която TC може да изпълнява, итем билдовете за героя са много и се съмнявам, че ще се съгласите с мен изцяло. В гайда ще разгледам итем билда за ролята на TC, която според мен е най-правилна, а именно Caster/Support/Gank. Така TC се приближава много до Shaker като роля в играта и итеми.


Ранна игра:

Начални предмети


Ако няма кой друг да купи, не се стискайте за 200 голд. Хубаво е да го ъпгрейднете после, за да си пълните бутилката с него.

Едва ли има нужда от обяснение?

Предмети за статс, които могат да се ъпгрейднат после.

Вие си избирате дали ще са ви нужни.

Първи предмети


Ботуши и бутилка - два задължителни итема. Няма да се впускам в обяснения защо.

Предмети за статс, не прекалявайте с тях.

Предмети за регенерация по ваш избор.

Телепорт телепорт телепорт, винаги носете със себе си.


Средна игра:


Тук възможностите са много, но нека разгледаме повечето:

Избор на ботуш.
Treads - ако ви трябва статс 10 стр/10 инт не са за изпускане, но attack speed-а не намира никакво приложение за съжаление.
Phase - дава демидж и добър бонус към бързината ви.
Traver - най-добрият ботуш, ако имате пари не се колебаете да го вземете, ако ли не използвайте по-евтините му алтернативи заедно с телепорт скролове.

Повтарям, че е много е важно винаги да носите със себе си.

Разнообразно приложение намират тези два итема, ако можете да ги използвате добре може да си ги купите.(Не препоръчвам и двата)

Мана регенът е много важен за героя. 2.5 сек дизейбъл + малко увеличение на бързината или АОЕ Мана реген скил + малко армор. Не са задължителни предмети, но вие решавате. Не ги взимайте и двата.

Ако оцелявате трудно?

Съмончетата се синхронизират добре с ES и имат много различни предназначения. Предметът ви дава и не малко СТР/ИНТ бонус и има малък фенклуб във форума.

TC е един от най-добрите носители на Владмир, заедно с Огре. Предметът е със съпорт и пуш фукнции. НЕ го взимайте, ако ваш съотборник ще го прави.

Още един съпорт итем срещу тежки кастери.

Срещу трол/войд/урса/мортред/нага този итем е безценен.

Ако имате нужда от бърст демидж може да вземете дагон. Ако имате Pugna/Witch Doctor в отбора ви може да го вземете също. Ако ще го купувате го оставете на 1 левел и НЕ го ъпгрейдвайте.


Kъсна игра:


Хекс е перфектен итем за ТC, но се събира сравнително трудно.

Мана+армор и активен нюк+слоу. Чудесен итем за TC, който поради ниското си AGI има много малък армор.

Линкен е ситуационен итем, дава добър реген/статс и блокира магия на 20 секунди.

Рефрешер е почти задължителен итем. Не го взимайте, ако нямате мана за УЛТ+Рефрешер+УЛТ.

Bloodstone - още реген.

Diffusal - единствения орб, който би имал някакво приложение за TC. Вземете го, ако се изправяте срещу герой като Broodmother,Sven,Slardar и няма кой от отбора ви да го направи.



Начин на игра и добри съотборници/лоши противници
[spoiler]
Ранна игра: Използвайте двойна линия с герой, който също има дизейбъл, за да направите лесни убийства. Фармете и харасвайте със спирита.
Средна игра: Започнете да ганквате. Вашата работа е да започвате битката с AS+ES комбото, последвано от улт.
Късна игра: Ултът ви става още по-силен, а ако го комбинирате с рефрешер отборните битки стават прекалено лесни за вашия отбор.
:)


Добри съотборници:

Всякакви видове кастери и герои с дизейбъл +
Free mana?

Лоши противници:


Silence+Mana Burn > You. :( Внимавайте срещу такива противници.


Много малко AGI = много малко армор. Герои, които я намалят още повече са ваши сериозни врагове, но само ако ги оставите да ви удрят. Добре пуснато комбо от ваша страна би ги направило лесна плячка за вас и съотборниците ви.


Magic Immunity напълно нулира щетите от вашето комбо.

Guide By fckeRR
DotA forum


Категория: Герои | Добавено от: JaM3s (2010-08-06)
Видяна: 823 | Рейтинг: 0.0/0
Коментари общо: 0
Only registered users can add comments.
[ Регистрация | Влез ]
Търси

Гласувайте за нас

YouTube

Copyright MyCorp © 2024