Плюсове и минуси: +Може да направи до 5 секунди АоЕ стън +Много добър в спиране на push +Не е зависим от предмети (след Kelen's) +Fissure е умение с много приложения +Един то най-добрите roamer герои
-Може чрез fissure да провалите отбора си -Ниски оценки -Силно зависим от маната си -Изцяло зависим от Kelen's -Труден за добра игра
Умения:
По-интересни факти за уменията: - fissure поставя препядствие за 8 секунди на всяко ниво. - enchant totem не работи с руната за Double Damage. - aftershock се активира при пускане на умения, но не и от предмети. - echo slam не удря etheral единици, прави дмг на magic immune единици (без допълнителният).
Как да вдигаме уменията: Fissure - 1, 3, 5, 7 * Encant Totem - 8, 14, 15, 17 Aftershock - 9, 10, 12, 13 Echo Slam - 6, 11, 16
Обяснението за вдигането на уменията. Вдигането
на уменията може да варира доста широко, но стандартното е бързо
fissure с две точки на stats. Ултимат когато можете. Една точка на
totem, с цел да задействате aftershock като допълнителен стън.
*
Аз лично играя с 1 точка на fissure, две бързи точки на stats на нива 2 и
3. След това пазя точките до 5-6 ниво на героя, където ги вдигам пак на
fissure. Целта на цялата работа е да мога да поставя 1 или 2 fissure
повече с един капацитет на маната. Често това води до 4-5 повече
ползвания до 5 ниво.
Предмети: Тъй
като може да играете roamer, empty bottle е добър избор за начален
предмет. Руните който най-много вършат работа са Haste и Invisibility,
дават ви възможност за добра позиция на fissure без нужда от kelen's.
Добри предмети за начална игра са различни комбинаций от:
Продължаваме нататък: Първият Ви закупен предмет след стартовите трябва да бъде
Не лоша инвестиция е закупуването на
Най-важният предмет и този към който се стремите е
- Заради този предмет сте дори с предимство пред carry героите на отбора за събиране на пари.
След него (или преди ако имате проблем с играта), не е грешно да направите
Съгласен съм с всеки казал, че най-добрият ботуш за ES е BoT. Само
че няма смисъл да се насилвате да спестявате за него, когато PT дава
+10 int и замества спокойно два null-a. В по-късен етап винаги може да
го продадете и да заместите с по-добрият ботуш.
Луксозните предмети варират доста в зависимост от играта и личните ви нужди.
Безспорно
най-добрият ви допълнителен предмет, но трудното му сглобяване и
късното идване в играта може да натежът на везната, сравнено с другите
предмети.
След промяната на ултимата е поносимо добър предмет, все пак не го препоръчвам спрямо другите.
Е
един добър предмет за контра на невидими герой, ward-ове и подобни,
също така ви доставя някаква полза след пускане на комбото, тъй като
самият герой често умира или се налага да бяга. Самият предмет не е
добър сам по себе си в по-напреднала фаза на играта.
Един доста добър предмет за по-късната част на играта, дава ви доста добри бонуси, както и усезаемо присъствие в отбора.
Евтини заместители Тези
предмети е много грешно да се правят преди kelen's, но след него са
нелоши предмети, ако нямате възможност или имате наложаща нужда от мана и
допълнителни бонуси.
Когато в отбора ви има няколко героя които ще се зарадват на допълнителната мана.
Евтин заместител на guinsoo, идва по-бързо, дава мобилност и доста добро комбо за собствено спасяване комбинирано с kelen's. Вдигате се когато се заобграден и ползвате kelen's при падане на земята.
Не лош заместител на kelen's, също така след него направен увеличава подвижността ви и обсега ви за пускане на fissure/ult
Ролята в играта: След
като си изберете дали да сте в линия или roaming, е важно да участвате
във всеки gang, във всяка отборна битка и рядките ви посещения в линията
да водят до бързо избиване на вълна крийпове и пак към битките. Да
спирате всеки push на противниците, дори самото ви присъствие наблизо е
достатъчно заплашително за врага, при наличие на 10 крийпа в линията. Да иницийрате всяка отборна битка, за тази ви част е необходимо много опит, за да знаете доброто време за блинк и ултимат.
Поведението в битка След
пускане на fissure, echo и totem, както и всякакви предмети който имате
е добре да поемете всеки дмг който можете без да умрете, но дори и
мъртъв не е голяма загуба. Важното е отбора да победи. Ако уцелеете,
движете се на голяма дистанция от противниците, но такава че при нужда
да може да ползвате fissure, blink и totem при нужда за убиване,
догонване или спасяване на съотборници.